mandydriftpandy

Direktlänk till inlägg 20 december 2016

Ojdå så kan de gå ;)

Av Mandy Wollersheim - 20 december 2016 22:00

Oj vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen :( Ber verkligen om ursäkt för det men just nu så finns det knappt något att skriva för tillfället då mitt liv är rätt så tråkigt och "vanligt" just nu...


I alla fall så vill jag dela med mej av en printscreen som jag har gjort på Michel Rayes instagram då han äntligen har fått julklappen som jag har gjort till honom. Skrev om den i ett tidigare inlägg och skrev då även att jag inte kunde tala om vad det var för något men nu kan jag göra det =) Jag har valt ut de allra bästa fotona som är på Michel och hans bilar från 2016 och gjort en fotobok till honom. Det var mycket jobb med att få till den rätta layouten och få det att se så bra ut som det bara gick fast att några av fotona är lite suddiga och dåliga ;)


   

Min dag gick verkligen från att vara bra till att vara megabra när man blir taggad i ett sånt här inlägg av sin största idol 😍 Tack för att du är så awesome Michel och att du låter mej hållas fast att jag är sjukt jobbig ibland. Och tack för att du använder taggen #AlltÄrMandysFel 😂😂 hahahaha

 

Hade bra och vi hörs snart igen och tack för att ni inte överger bloggen bara för att jag inte skriver varje dag 😘

Kramizzar

Pandy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 13 december 2016 23:45

Jag trodde att jag hade allt jag behövde till FireRedFotos innan jag träffade Jocke från Designkällaren i Kävlinge. Denna killen är grym på att trycka dekaler och är framförallt så in i helvete trevlig så man bara vill äta upp honom 😂 hahaha ...

Av Mandy Wollersheim - 6 december 2016 20:15

Herre helvete vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen för tillfället känner jag =O Oj oj oj BAD MANDY!!   Men en sak som jag kan berätta om som gjorde mej riktigt glad i lördags är att jag vann en tävling som jag var med i =D Jag kan til...

Av Mandy Wollersheim - 27 november 2016 20:00

Ja ni som känner mej vet ju att jag kallas för antingen Mandy, Mandy Pandy eller bara Pandy och det är väl antagligen för att Mandy och Pandy rimmar :P Annars vet jag faktiskt inte varför folk kallar mej för just Pandy men jag gillar pandor så det gö...

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2016 23:30

Idag har jag inte gjort så mycket utan mest tagit det lugnt så det finns inte så mycket att skriva om själva dagen men nu på kvällen har det varit full rulle =D Vid 17:30 kom Siljan och hämtade mej och sen körde vi till Ängelholm för att hämta Pernil...

Av Mandy Wollersheim - 24 november 2016 19:30

Ja alltså vad ska man säga? Alla som känner mej på något sätt vet att jag inte bara gillar drifting utan att jag ÄLSKAR drifting. För ett bra tag sedan så snubblade jag över en trailer till ett program med Alexander från Rackartygarna som heter Next ...

Samarbete med

 

 

ELMIA 2017

Presentation


Namn: Mandy
Född: 91
Bor:Skåne
Hårfärg: Eldrött och svart
Intressen: Drifting, Bilar, Fotografering

Alla mina foto finns på Facebook/FireRedFotos

Mina största idoler är Michel Rayes från Team Pony Drift och Fredric Aasbø

Mina fotosidor

Utvalda foto

 

 

 

 

 

 

 

 

Utvalda videor

Besökare

Flag Counter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards