mandydriftpandy

Direktlänk till inlägg 13 december 2016

Designkällaren i Kävlinge =D

Av Mandy Wollersheim - 13 december 2016 23:45

Jag trodde att jag hade allt jag behövde till FireRedFotos innan jag träffade Jocke från Designkällaren i Kävlinge. Denna killen är grym på att trycka dekaler och är framförallt så in i helvete trevlig så man bara vill äta upp honom 😂 hahaha Nä men han är sjukt trevlig och väldigt mån om sina kunder. I alla fall så har han varit det mot mej sedan jag fick kontakt med honom för första gången i somras 😀 Jag har tappat räkningen på hur många dekaler jag har beställt av honom men jag har alltid varit nöjd och det är väldigt hög kvalite på alla dekalerna 😀 Jag kan också säga att alla dekalerna som jag har beställt har gått åt som smör i solsken. Beställde nyligen en hel bunke med FireRedFotos dekaler och #AlltÄrMandysFel dekaler och dom är redan slut och jag har nya beställningar. Det är så sjukt roligt att folk faktiskt vill ha mina dekaler och göra reklam och utan Jocke och hans realistiska priser så hade det verkligen inte fungerat för mej och min strikta ekonomi så jag är extremt tacksam 😊

 

Här är några foto från mitt paket som kom med posten igår från Jocke 😊

     

I paketet fanns även en super häftig t-shirt som Jocke hade knåpat ihop till mej och jag älskar verkligen den 😍

(Ber om ursäkt för sjukt dåliga mobilfoto med dåligt ljus)

           

Jag ÄLSKAR verkligen #AlltÄrMandysFel trycket på tröjan 😍😍😍 Det har blivit lite av min signatur och det känns så sjukt bra att äntligen ha en tröja med det trycket på. Det kliar verkligen i fingrarna att beställa en jäkla massa fler tröjor och då bland annat med #AlltÄrMandysFel med större tyck 😋 Men det får bli efter jul eller till nästa år 🙂

 

Jag vill även tala om hur mån Jocke verkligen är om sina kunder...

...när jag beställde detta paketet så sa jag att jag behövde ha dekalerna hos mej innan den 13 December (alltså idag) för jag hade tänkt att åka på en bilträff som var idag men sen ångrade jag mej och åkte på en som var i lördags istället. Det hade jag skrivit på facebook att jag skulle dit och fick ett meddelande av Jocke tidigt på lördags morgon att han var ledsen för att paketet inte hade hunnit fram (det var ju inte alls hans fel) och att han ville trycka dekaler så jag hade till senare på kvällen. Alltså vem är så snäll i dagens samhälle där tyvärr alla mest tänker på sej själva?! I mina ögon så är Jocke en ängel och jag är så sjukt tacksam ❤️👼 Jag fick delat ut en hel drös med dekaler den kvällen och även igår när paketet kom så fick jag en jäkla massa "beställningar" (ger alltid bort mina dekaler gratis!) från folk som vill ha på sina bilar och Epor/A-traktorer. Det värmer verkligen i mitt hjärta att så många vill hjälpa mej och FireRedFotos att bli större. STORT TACK TILL ER ALLA ❤️❤️

Här är en hel hög med kuvert med dekaler som ska skickas imorgon!

 

Så nu tycker jag att ni ska gå till Designkällaren på Facebook och kolla in alla Jockes grymma saker han gör. Han gör annat än bara dekaler 😋 (klicka bara på bilden så kommer ni dit)

 

Ja detta var allt för denna gången. Jag ska försöka skriva lite oftare men jag lovar inget 😉

 

Hade bra och var rädda om er så hörs och ses vi

// Pandy 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 20 december 2016 22:00


Oj vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen :( Ber verkligen om ursäkt för det men just nu så finns det knappt något att skriva för tillfället då mitt liv är rätt så tråkigt och "vanligt" just nu...   I alla fall så vill jag dela med mej ...

Av Mandy Wollersheim - 6 december 2016 20:15

Herre helvete vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen för tillfället känner jag =O Oj oj oj BAD MANDY!!   Men en sak som jag kan berätta om som gjorde mej riktigt glad i lördags är att jag vann en tävling som jag var med i =D Jag kan til...

Av Mandy Wollersheim - 27 november 2016 20:00

Ja ni som känner mej vet ju att jag kallas för antingen Mandy, Mandy Pandy eller bara Pandy och det är väl antagligen för att Mandy och Pandy rimmar :P Annars vet jag faktiskt inte varför folk kallar mej för just Pandy men jag gillar pandor så det gö...

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2016 23:30

Idag har jag inte gjort så mycket utan mest tagit det lugnt så det finns inte så mycket att skriva om själva dagen men nu på kvällen har det varit full rulle =D Vid 17:30 kom Siljan och hämtade mej och sen körde vi till Ängelholm för att hämta Pernil...

Av Mandy Wollersheim - 24 november 2016 19:30

Ja alltså vad ska man säga? Alla som känner mej på något sätt vet att jag inte bara gillar drifting utan att jag ÄLSKAR drifting. För ett bra tag sedan så snubblade jag över en trailer till ett program med Alexander från Rackartygarna som heter Next ...

Samarbete med

 

 

ELMIA 2017

Presentation


Namn: Mandy
Född: 91
Bor:Skåne
Hårfärg: Eldrött och svart
Intressen: Drifting, Bilar, Fotografering

Alla mina foto finns på Facebook/FireRedFotos

Mina största idoler är Michel Rayes från Team Pony Drift och Fredric Aasbø

Mina fotosidor

Utvalda foto

 

 

 

 

 

 

 

 

Utvalda videor

Besökare

Flag Counter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards