mandydriftpandy

Direktlänk till inlägg 3 november 2016

Ojdå :O

Av Mandy Wollersheim - 3 november 2016 19:00

Ja alltså nog för att jag har vandrat över 25 sträcket när det gäller ålder och sånt där men mitt minne är redan 90 år gammalt :P Satt och tänkte att jag skulle skriva här på bloggen igår men glömde helt bort de. Det var en massa annat som kom emellan men då får jag uppdatera för två dagar idag istället =D 

 

Igår var jag på praktiken och som alla andra onsdagar så kom leveransen precis innan jag skulle gå hem så jag fick bocka av den och se så att allt var med och sen ställa det på sina platser =) Det är faktiskt ganska så roligt för det är i källaren och då kan jag lyssna på musik och fjanta mej samtidigt så går det fortare =) Såhär såg det ut när den kom och ja jag vet att lådorna inte ska stå på bänkarna där vi gör mackorna men det var inte jag som bar in dom så det är inte mitt fel :( 

 

När jag vart klar med att packa upp allt så ska alla lådorna packas ihop och ställas undan så att de kan kastas sen. Ungefär såhär såg det ut 

   

Efter praktiken så var ja och fassan och käkade på pizzerian i närheten. Är så sjukt trött på pizza nu och ska äta de imorgon kväll igen :( Och efter maten så satt jag som vanligt på hans jobb och kollade film :P #StoryOfMyLife

 

På kvällen så hade jag tråkigt och hade varit på Rusta och köpt muggar så målade lite på en så att jag äntligen har en Mandy Pandy mugg. Den blev faktiska riktigt bra men jag är sjukt rädd för att blöta ner mönstret för då tror jag att det kommer att försvinna för det är inte gjort med riktiga glaspennor utan en permanent penna.

   

 

Jag kan även berätta att Michel julkapp kom med posten igår men som jag skrev så kan jag inte lägga upp bild på den då jag inte vet om han faktiskt kollar min blogg eller inte :P Men jag kan lägga upp ett foto på lådan den kom i ;) hehe

 

Nej jag bryr mej inte om att täcka över min adress då jag är den enda i Sverige som heter Mandy Wollersheim så det är inte så jäkla svårt att hitta min adress ändå så jag orkar inte :P hehe


Ja nä men idag har jag varit ledig så jag har spenderat dagen i soffan tittandes på tv och lite film =D Imorse så kollade jag lite på One Tree Hill och nu på kvällen så har jag kollat på Need For Speed. Den filmen är så sjukt bra och jag gillar verkligen den! Det finns även en bok som är baserad på filmen och jag har tänkt ett tag på att jag ska köpa den för den är inte särskilt dyr men jag får se hur det blir med den saken. Nu ska jag lyssna vidare på Onroaders Podcast och deras nya avsnitt med Alexander Kvist och Mattias Jönsson =D Älskar deras podcast! 


Hade bäst så hörs vi och var rädda om er

// Mandy

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 20 december 2016 22:00


Oj vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen :( Ber verkligen om ursäkt för det men just nu så finns det knappt något att skriva för tillfället då mitt liv är rätt så tråkigt och "vanligt" just nu...   I alla fall så vill jag dela med mej ...

Av Mandy Wollersheim - 13 december 2016 23:45

Jag trodde att jag hade allt jag behövde till FireRedFotos innan jag träffade Jocke från Designkällaren i Kävlinge. Denna killen är grym på att trycka dekaler och är framförallt så in i helvete trevlig så man bara vill äta upp honom 😂 hahaha ...

Av Mandy Wollersheim - 6 december 2016 20:15

Herre helvete vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen för tillfället känner jag =O Oj oj oj BAD MANDY!!   Men en sak som jag kan berätta om som gjorde mej riktigt glad i lördags är att jag vann en tävling som jag var med i =D Jag kan til...

Av Mandy Wollersheim - 27 november 2016 20:00

Ja ni som känner mej vet ju att jag kallas för antingen Mandy, Mandy Pandy eller bara Pandy och det är väl antagligen för att Mandy och Pandy rimmar :P Annars vet jag faktiskt inte varför folk kallar mej för just Pandy men jag gillar pandor så det gö...

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2016 23:30

Idag har jag inte gjort så mycket utan mest tagit det lugnt så det finns inte så mycket att skriva om själva dagen men nu på kvällen har det varit full rulle =D Vid 17:30 kom Siljan och hämtade mej och sen körde vi till Ängelholm för att hämta Pernil...

Samarbete med

 

 

ELMIA 2017

Presentation


Namn: Mandy
Född: 91
Bor:Skåne
Hårfärg: Eldrött och svart
Intressen: Drifting, Bilar, Fotografering

Alla mina foto finns på Facebook/FireRedFotos

Mina största idoler är Michel Rayes från Team Pony Drift och Fredric Aasbø

Mina fotosidor

Utvalda foto

 

 

 

 

 

 

 

 

Utvalda videor

Besökare

Flag Counter

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards